HTML

Ez mi?

Egy új kezdet

20, cicalány. matekos. cicamániás. dorombolós. kávéivó. ölelős. függő. párnaimádó, képgyűjtő, viharmániás, akaratos, sorozatfüggő, versőrült, lusta, bátor, galambfóbiás, őrült, parázós, mosolygós, kacagó, aggódó, ijedős, hirtelen fellángoló,bolond, szeretetéhes, pityergős, kitartó, logikus, barnahaj, mazochista, kékeszöldszemű, néha szemüveges, logikátlan, sokmasnis, szadista, ellentmondásos, szélsőséges

Ami fontos

"Azért halnak meg az emberek, mert unatkoznak. Szerintem az unalom a legveszélyesebb betegség. Az unalom úgy keletkezik, hogy az ember vár valamire. Abban a pillanatban, amikor vársz, akkor már ölöd magad. Én még csak egy hónapja vagyok itt Magyarországon, s én még ennyi embert várni sehol sem láttam, mint itt. Mindenki keres valakit, de soha senki sem talál rá. Én utálok várni, mert amikor az ember vár, akkor olyan, mintha fel lenne akasztva egy fogasra. Nem csinálhat semmit, csak vár, és az élete rettenetesen unalmas lesz. S ha az ember élete unalmas lesz, akkor meghal. Szóval, ha egy mód van rá, akkor ne várjatok."

Címkék

Vissza kéne térni

Tunder. 2014.10.23. 16:52

Nagy tervek voltak mára... Sokáig alvás, kipihenten ébredés, a párommal fetrengeni az ágyban, majd tanulni, filmet nézni, finomakat enni és kipihenni az elmúlt 2-3 hetet, lazítani és jól érezni magunkat, örülni hogy együtt vagyunk.

Na persze... gondoltuk mi. Este 10kor csörög a telefonja: "Szia, mit csinálsz holnap?".... Aha, a főnök. Sürgős meló van, be kéne jönni dolgozni. Nemszámít, hogy okt. 23, hogy senki nem dolgozik, aki nagyon ráér tüntetni megy, mindenki más próbál regenerálódni az elmúlt hetekből, és feldolgozni hogy vége a nyárnak, és itt a tél.

Szóval keltünk 6:30kor, kávé, öltözés, készülés pakolás, és irány a meló. Szerencsére jöttem vele én is, és így legalább egymás mellett ülhetünk, mégha nem is egymással foglalkozunk. Már háromnegyed5, és még mindig bent vagyunk, egy óra múlva jön a vacsora. Azt még megvárjuk. Ebédre valami pizza utánzatot kaptunk, darabokban... de nem volt rossz. Vacsira szusi és pizza. 

Hát nem épp így terveztem az "ünnepet". Párom nagyon fáradt, alig alszik, sokat tanul és dolgozik. Én is fáradt vagyok, bár legalább ez a hét szünet. Jövő hét meg ZH hét... éljen....

Amúgy sokszor érzem hogy blogolni kéne. Úgy legalább naponta, csak szinte sose jutok el eddig. Pedig jólenne. Na mindegymindegy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://etunder.blog.hu/api/trackback/id/tr126826661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása