HTML

Ez mi?

Egy új kezdet

20, cicalány. matekos. cicamániás. dorombolós. kávéivó. ölelős. függő. párnaimádó, képgyűjtő, viharmániás, akaratos, sorozatfüggő, versőrült, lusta, bátor, galambfóbiás, őrült, parázós, mosolygós, kacagó, aggódó, ijedős, hirtelen fellángoló,bolond, szeretetéhes, pityergős, kitartó, logikus, barnahaj, mazochista, kékeszöldszemű, néha szemüveges, logikátlan, sokmasnis, szadista, ellentmondásos, szélsőséges

Ami fontos

"Azért halnak meg az emberek, mert unatkoznak. Szerintem az unalom a legveszélyesebb betegség. Az unalom úgy keletkezik, hogy az ember vár valamire. Abban a pillanatban, amikor vársz, akkor már ölöd magad. Én még csak egy hónapja vagyok itt Magyarországon, s én még ennyi embert várni sehol sem láttam, mint itt. Mindenki keres valakit, de soha senki sem talál rá. Én utálok várni, mert amikor az ember vár, akkor olyan, mintha fel lenne akasztva egy fogasra. Nem csinálhat semmit, csak vár, és az élete rettenetesen unalmas lesz. S ha az ember élete unalmas lesz, akkor meghal. Szóval, ha egy mód van rá, akkor ne várjatok."

Címkék

Fáj az élet

Tunder. 2014.07.08. 00:37

Már az ötödikhónapja,hogy nem hallottam Róla semmit. Gondolok rá, viszonylag gyakran... főleg mikora városban vagyunk, vagy épp eszünk ott, ahol eddig vele ettünk, vagy vele sétáltunk. Fura érzés, bár... most boldogabb.

Május 7dike. Barátnőm elvitt inni. Úgy volt, hogy csak ketten leszünk, helyette 6an voltunk. 4 ismeretlen. A feles féláron. Ittam, hogy ne kelljen beszélnem, ismerkednem.... 11re már rosszul voltam. Sírtam, üvöltöttem. Majd hánytam. Kihánytam a rossz érzéseimet. Addig naponta sírtam. Azóta egyszer se. Miatta nem. De más miatt se nagyon.

Szombaton sírtam. Görcsölt a hasam vagy 6 órán keresztül. Fáj jobb oldalt 2-3 fogam. Csak feküdtem az ágyban, remegtem a fájdalomtól és folytak a könnyeim. G végig velem volt, szeretgetett, hozott cukorot és pirítóst ha kértem. Valahogy túléltük.

Régóta nem blogoltam igazán.

Visszaolvasgattama régi blogomat. Elcsodálkozom rajta, mennyire kicsi, és szertelen voltam. Minden második nap meg akartam halni, hogy másnap hangosan kacagva hirdessem: Szép az élet. Folyamatos fent-lent harcok bennem. És az emberek.... a rég "elfeledett" emberek. Akikkel már nem is tudom hogy lehetne újra beszélni. Bár, van akivel nem is akarok. Van, akivel még mindig beszélek. Megdöbbent, hogy mennyire ragaszkodtunk akkor egymáshoz, és mennyi szeretet áradt belőle... ami mára már nem érződik. Mintha egy régről megmaradt fekete-fehér kép lennék, ami bár kellemes emlékeket ébreszt, sokszor teher, és inkább csak eldugnánk a fiók aljába. 

G most itt szuszog mellettem. House 6dik évadot néztünk ma főleg, be is fejeztük. Meg elkezdtük az oroszlánt kirakni, 1000darabosból. Gyenge minőségű sajnos, nehéz rakni. Eddig a széle, és +6darab van összerakva. 

Gnek nagyon fáj a válla, a kirakótól az enyém is. Nemtudok rajta segíteni, hiába nyomkodom, masszírozom, melegítem neki, valahogy nem segít eléggé. 

Negyedik napja tart a nyár és nagyon fáradt vagyok. Sajnos nézni kéne melót... de nemtudom, hogy fogom bírni. PIhennem kéne. Néha érzem, hogy jobb lenne ha lemondanám, és nem is keresnék... de nemtudom megtehetem-e. Néha érzem, hogy menne... talán.

Zárkózottabb lettem 7 év alatt. Már nem vágyom beszélgetni, találkozni. Nehezemre esik törődni másokkal, bár ez nem jelenti hogy nem is szeretnék. Csupán jólérzem magam egyedül, a saját szobámban. És ezért nem tűnik fel, ha valakivel rég beszéltem. 

Azt hiszem, arra várok hogy megmentsenek.

Címkék: összefoglaló

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://etunder.blog.hu/api/trackback/id/tr206483639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.Varnyu 2014.07.08. 08:05:10

Itt olvasom oldalt:

" Az unalom úgy keletkezik, hogy az ember vár valamire. Abban a pillanatban, amikor vársz, akkor már ölöd magad. "

Szerintem ne várj tovább. Kezdd el megmenteni önmagad.

Tunder. 2014.07.08. 11:36:25

Azt hiszem, épp azzal mentem önmagam, hogy ennyire bezárkóztam.
Másrészről nem vagyok elég erős hozzá, hoyg önmagam megmentsem... vagy csak szimplán nem hiszek benne.

a.Varnyu 2014.07.08. 20:10:39

@Tunder.: nem voltál régen ilyen .. hogy is mondjam? életunt? igen, valami ilyesféle. volt Benned egy csomó lelkesedés, tűz

valahonnan elő kellene ezeket újra keresned ^^
süti beállítások módosítása